pycron

 

Stel je vraag op facebook of twitter

www.facebook.com/pycron

www.twitter.nl/pycron  

Antwoord binnen 20 min of eerder  

Stuur een email

[email protected]

Antwoord in een uur of eerder

 

Whatsapp

06 11298009

Antwoord in 15 minuten of eerder

Alleen in overleg zijn wij te bereiken via videochat of telefonische gesprekken.

 

EERDER GESTELDE VRAAGJES.

Scheelt Een Hoop Zoeken.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Pycron heeft voor jou de best mogelijke bezorg service in elkaar gezet. Heb je een product voor 22:00 besteld dan heb je hem vaak al de volgende dag in huis. Snel en gemakkelijk daar houden we van. We houden je altijd op de hoogte van de status van je bestelling en we zorgen ervoor dat jij je pakketje kan volgen. Indien het product bij ons niet meer op voorraad is, hou dan rekening met 12 tot 15 dagen levertijd in de meeste gevallen. Voor meer informatie kijk je op www.pycron.nl/verzending
Is deze online shop wel goed beveiligd? Worden mijn persoonsgegevens wel beschermd?
Onze virusscanner zorgt er 24/7 voor dat we goed beveiligd zijn tegen indringers, virussen of andere malware. We maken gebruik van McAfee secure. Daarnaast hebben we virusbeveiliging van onze webhosting die ook alles 24/7 in de gaten houdt. Onze betalingspagina is daarbij ook zeer goed beveiligd en heeft ook uiteraard een SSL-certificaat. Alle persoonsgegevens worden verwijderd nadat de bestelling is verwerkt zo houden we ook jou persoonsgegevens veilig.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Bij bijna alle producten zijn de verzendkosten gratis. Zo kom je ook niet voor onverwachte verzendkosten te staan.
Wat gebeurt er nadat je een bestelling hebt geplaatst?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling. Heb je geen mailtje ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Het kan dan zijn dat er misschien iets mis is gegaan.
Welke betaalmethoden worden bij ons geaccepteerd?

BETALEN.

Eenvoudig, makkelijk en beveiligd betalen.

Bij pycron gaan we heel voorzichtig met je gegevens om. Privacy is natuurlijk een belangrijk onderdeel bij het betalingsverkeer dat over het internet gaat. Onze betalingsserver is beveiligd en wij maken gebruiken van verschillende firewalls, internetbeveiliging en virusscanners. Creditcardgegevens worden direct verwijderd nadat het product is gekocht.

BETAALWIJZE.

Tsja betalen moet ook gebeuren.

IDEAL Creditcard PayPal Bank-overboeking

BETALING MISLUKT OF GEWEIGERD.

Dan nemen we contact met je op en lossen we het probleem zo snel mogelijk op.

Hoe betalen we je terug?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Contact

www.facebook.com/pycron